24 February 2013

New beauty things

trui: Beyond Retro, bril: Levi's
sweater: Beyond Retro, glasses: Levi's


Hoi! Hier zijn nog een paar dingetjes die ik in Stockholm heb gekocht :)
  • Bij Lush kocht ik een conditioner die Happy happy joy joy heet. Hij ruikt superlekker en maakt mijn haar heerlijk zacht :) De belangrijkste ingrediënten zijn rozenwater, oranjebloesem en amandelmelk. Aanrader!
  • Bij The Body Shop kocht ik twee dingen: lightening touch concealer (nr. 01) en super volume mascara (bruin). De concealer heeft een rozige ondertoon, wat hem heel geschikt maakt voor onder de ogen. Ik was een beetje verbaasd toen ik de naam van de mascara opzocht, want ik gebruik hem al een tijdje, maar ik moet zeggen dat mijn wimpers er niet superveel volume door krijgen, zoals de naam suggereert. Maar ik ben er eigenlijk best tevreden over. Hij maakt mijn wimpers gewoon mooi donkerbruin. Wat mij meteen al opviel toen ik hem voor het eerst gebruikte, was dat hij een beetje naar bijenwas ruikt, best wel fijn.
  • Bij Face Stockholm vond ik een fijne rode lippenstift. Ik was al een tijdje op zoek naar de perfecte kleur voor mijn lippen, maar tot nu toe had ik nog niets gevonden waar ik echt enthousiast over was. In deze winkel hadden ze echter een heel assortiment prachtige lippenstiften. De kleur die ik heb gekozen heet "hjärta" (dat betekent hart), en heeft een beetje een oranje ondertoon, wat supermooi past bij mijn nieuwe blauwe en groene truien. Ook dit is echt een aanrader, ze waren ook echt vriendelijk in de winkel! :)
Zo, dit was het :) Ik heb ook veel nieuwe kleren gekocht, maar daar vertel ik binnenkort meer over.




Hi! Here are a few beauty things that I bought in Stockholm :)
  • I bought a conditioner that's called Happy happy joy joy at Lush. It smells incredibly nice and it makes my hair so so soft :) The main ingredients are rose water, orange blossom and almond milk. You should try it!
  • At The Body Shop, I bought two things: lightening touch concealer (n° 01) and super volume mascara (brown). The concealer has a bit of a rosy undertone, which makes it particularly suitable as an undereye concealer. I have to say I was quite surprised when I looked up the name of the mascara, because I've been using it for a while and it has never given my lashes "super volume". But apart from that, I'm totally satisfied about it. It makes my lashes nice and brown. Besides, it smells a bit like bee was, and I like that.
  • Apart from that, I found this amazing red lipstick at Face Stockholm. I'd been looking for the perfect shade for my lips for a while, but I hadn't really seen anything that I was crazy about. However, in this store they had a wide range of beautiful lip colours. The colour I chose is called "hjärta" (which means heart), and it has some kind of an orange undertone, that goes beautifully with my new blue and green sweaters. I do recommend this brand, also because the people in the store were super friendly :)
That's it :) I also bought a lot of new clothes, but I'll tell you more about that in a bit.

2 comments: